Wycieczka Kraków- Oświęcim – Zakopane

W dniach 22 do 26 maja 2017 r. odbywała się szkolna wycieczka do Krakowa-Oświęcimia i Zakopanego. Do Krakowa dojechaliśmy pociągiem. Dalej przemieszczaliśmy się wynajętym z Bukowiny Tatrzańskiej luksusowym autokarem.
Zwiedziliśmy Dzielnicę Kazimierz-w Krakowie.Przewodniczka pokazała Wawel z Katedrą,Dzwon Zygmunta,podziemia wawelskie. Przeszliśmy Traktem Królewskim na Stary  Rynek. Widzieliśmy Sukiennice,Pomnik Adama Miskiewicza i Kościół Mariacki z Ołtarzem Wita Stwosza.
  Ogromne wrażenie wywarło zwiedzanie z  przewodnikiem Obozu Zagłady w Oświęcimiu i Brzezince.Po drodze do Zakopanego zatrzymaliśmy się w rodzinnym mieście Karola Wojtyły -Wadowicach. Dwa dni wycieczki to podziwianie Tatr. Byliśmy nad Morskim Okiem, Gubałówce, zwiedziliśmy Jaskinię Mroźną i Dolinę Kościeliską. Udało się niektórym wejść  na samą górę  skoczni narciarskiej. Oczywiście Krupówki -z niepowtarzalną atmosferą również zachwyciły wszystkich wycieczkowiczów swym urokiem. W piątek
zmęczeni ale pełni wrażeń wróciliśmy do Wałdowa.