MegaMisja

Siódmy moduł – Etyka i wartości w komunikacji i mediach.

Próbowaliśmy zrozumieć czym jest przyjaźń, poznaliśmy jej wady i zalety na odległość. Zrozumieliśmy, że komunikacja przez media może być niewystarczającą formą komunikacji interpersonalnej, a także to, że komunikat bezpośredni i nadany za pomocą mediów może wywołać u odbiorcy różne emocje. Rozmawialiśmy również o tym, czym jest kampania społeczna. Wiemy, że może ona dotyczyć ważnych problemów świata i ludzi. 

 

Ósmy moduł – Ekonomiczne aspekty działania mediów.

Zajmowaliśmy się komunikatami. Wiemy teraz, że są media, które dają możliwość wielokrotnego odtworzenia nadawanego komunikatu oraz te, w których pojawi się on w danej formie jedynie raz. Jesteśmy świadomi, że za niektóre media trzeba zapłacić oraz, że reklam nie można przyjmować bezkrytycznie.

B. Kurzyńska